Δόξα Πατρὶ καὶ Υἱῷ καὶ Ἁγίῳ Πνεύματι - ΚΟΙΝΩΝΙA -

Δόξα Πατρὶ καὶ Υἱῷ καὶ Ἁγίῳ Πνεύματι - ΚΟΙΝΩΝΙA -

joi, 26 noiembrie 2009

Autobiografia Părintelui Daniil


“Eu, preotul Daniel Alekseevich Sisoev, m-am născut la 12 ianuarie 1974 în Moscova, într-o familie de profesori şi artişti. Tatăl meu, preotul Aleksei Nikolaevich Sisoev, este acum rector al Bisericii Sfântului Ioan Teologul la Gimnziul Clasic Ortodox « Iasenevo » şi este, de asemenea, cleric la Biserica Sf. Petru şi Pavel din Iasenevo. Mama mea, Ana Midkhatovna Amirova predă catehetica la aceeaşi şcoală.
M-au găsit vrednic de botez în 3 octombrie 1977, în Biserica Dătătoarei de Viaţă Treimi din Vorobiov Hills, fiind botezat de către preotul Eugen. Din vremea aceea am fost enoriaşi ai parohiei Bisericii Sfântului Nicolae Făcătorul de Minuni din Kuznetsky Sloboda. Mergeam la slujbă la catedrala mică a Mănăstirii, la Biserica Deposition of the Robe din Shabolovka. Când tatăl meu era paracliser al Bisericii “Tăierea Capului Sf. Ioan Botezătorul”, îl ajutam în Sf. Altar şi cântam în cor. În vara anului 1988 am luat parte la lucrările de restaurare a Mănăstirii Optina.  Când a început restaurarea  Bisericii Tuturor Sfinţilor din Mănăstirea Novoalekseev, am cântat în corul de aici şi rectorul ei, Părintele Artemii Vladimirov, m-a recomandat pentru a urma Seminarul Teologic din Moscova.
După terminarea şcolii gimnaziale, în 1991, am intrat la acest seminar moscovit.  În timpul studiilor am avut ascultarea  de a cânta în cor şi de a conduce un grup coral mixt. Pe 19 decembrie 1994, Eminenţa sa, Episcopul Rostislav de Magadan şi Chukotka, m-a făcut citeţ/ anagnost.
Pe 22 ianuarie 1995 m-am căsătorit cu Iulia Mikhailovna Brikina. Taina Nunţii a fost celebrată în Biserica Sf. Ioan Teologul de către preotul  Dionisii Pozdniaev. În acelaşi an,  s-a născut prima mea fiică, Iustina.
Pe 13 mai 1995, P. S. Episcop Evgenii de Verei m-a hirotonit diacon. Am absolvit Academia Teologică din Moscova pe primul loc la 14 iunie 1995 şi m-am înscris la cursul prin corespondenţă al Academiei Teologice din Moscova, absolvindu-l în anul 2000. Pe 9 iunie 2000, consiliul facultăţii mi-a aprobat teza de candidat « Antropologia şi analiza Adventiştilor de Ziua a şaptea şi a Societăţii Turnul de Veghe ».
După terminarea Seminarului, prin decret patriarhal, am fost numit cleric la Biserica Adormirii Preasfintei Născătoare de Dumnezeu  din Gonchari, Metocul Bulgăresc.
Din septembrie 1995, am învăţat legea lui Dumnezeu în clasele superioare ale Gimnaziului Clasic Ortodox din Iasenevo. În 24 mai 2000, am fost distins de către Departamentul Educaţiei Religioase şi Catehetice.
Din august 1996, cu binecuvântarea P.F. Patriarh, am susţinut dialoguri biblice în Metocul Patriarhal Kriutitsi cu oameni care au suferit de influenţa nefastă a sectelor şi a ocultiştilor. Mi-am început activitatea la Centrul de Reabilitare Sf. Ioan de Kronstadt, condus de ieromonahul Anatoli (Berestov) imediat după înfiinţare.

În 1999, cu binecuvântare P.F. Patriarh, cartea mea, « Cronica începutului », dedicată apărării doctrinei patristice a creaţiei, a fost publicată de Editura Mănăstirii Sretenski.
În 2000 am absolvit Academia Teologică din Moscova în calitate de Candidat în Teologie/ doctorand. În 2001 am fost hirotonit preot. În acelaşi an s-a născut cea de-a doua fiică a mea, Dorofeia.
Am slujit în Biserica Sf. Ap. Petru şi Pavel din Yasenevo, Moscova. Am fost secretar al cantrului misionar-educativ “Shestodnev” şi membru al centrului de reabilitare a victimelor cultelor totalitare şi ale mişcărilor pseudo-religioase în numele Sf. Ioan de Kronstadt. Sunt autorul cărţii “Cronica începutului”, (Moscova 1999), editor al volumului "Hexaemeron împotriva evoluţiei”(Moscova, 2000) şi al antologiei “Revelaţia divină şi ştiinţa contemporană”. Am publicat numeroase articole despre creaţie şi anti-sectare.”
+++
http://www.johnsanidopoulos.com/2009/11/interview-with-fr-daniil-sysoyev-on-his.html

3 comentarii:

  1. http://horadeanu.blogspot.com/2009/11/rusia-parintele-daniil-este-martir-al.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cunosc foarte bine limba rusă şi-mi dau seama de zecile de greşeli pe care le-ai făcut în doar acest articol. Oare aşa-i toată cartea?

    RăspundețiȘtergere
  3. De fapt constat că aţi tradus din engleză. Ce înseamnă să nu ştii limba originală şi să traduci prin limbi intermediare...

    RăspundețiȘtergere