Δόξα Πατρὶ καὶ Υἱῷ καὶ Ἁγίῳ Πνεύματι - ΚΟΙΝΩΝΙA -

Δόξα Πατρὶ καὶ Υἱῷ καὶ Ἁγίῳ Πνεύματι - ΚΟΙΝΩΝΙA -

marți, 4 mai 2010

« Spune adevărul : asta înseamnă să te rogi. »(II)

M-am îndreptat din nou spre religie. Am descoperit islamismul. Dar şi Allah a fost o catastrofă. In islamism nu există dragoste, doar bani şi lege, ca-n iudaism, totul se rezumă în lege. Pedepsele sunt aspre . Pentru furt încă se mai aplică patruzeci de lovituri de bici, iar pentru adulter femeile sunt lapidate. Islamismul este opus Bibliei. Sistemul musulman a devenit satanic, e pervertit. Eu căutam dragostea, căci mama mea a fost iadul pentru mine.  Am ajuns în America, sperând să găsesc la indieni  sensul vieţii. M-a instruit un vrăjitor în Mexic, am cunoscut puterile demonice. Puteam să mă fac invizibil. Dar dragoste nu am găsit. Nici acolo, nici în Africa, la indigeni.
Şi atunci mi-au rămas sectele : toate promit mântuire, pace, bunăstare. Dar  am dat peste o nouă catastrofă. Sectele practică o adevărate spălare de creier ; le propovăduieşti altora ceea ce nici tu nu crezi. Eram disperat. Am hotărât să mă sinucid, să sar de la balcon.  Si în  acele secunde  am simţit o prezenţă, o voce mi-a spus : « Nu eşti singur ! » Era Hristos, dar eu nu ştiam, L-am confundat cu un guru indian şi am trecut la hinduism şi yoga. Am practicat meditaţia transcendentală, sperand să aflu dragoste, viaţă, pace. Dar fără Dumnezeu nu este decât singurătate, moarte. În hinduism sunt 33 de milioane de zei. Care-i cel adevărat ? M-am devotat lui Kali, zeiţa  cea mai sangeroasă, ai cărei ochi mă străpungeau ca nişte pumnale. În templele ei se fac jertfe de sânge până astăzi.  Şapte ani am rămas la hinduism. Am primit de la demoni toate puterile care există pe pământ ; aveam controlul asupra oamenilor. Dar sufeream din teamă de moarte. Atunci mi-am spus că trebuie să omor moartea, ca să nu mă mai tem de nimic.  Aşa am ajuns la Maica Tereza, care avea nişte “Case ale Morţii” în Calcuttta; pândeam să moară cineva ca să surprind moartea şi să lupt cu ea. Ştiţi că Hristos a spus că acela care vrea să-şi salveze viaţa sa o va pierde, iar cine îşi va pune viaţa sa jertfă va trăi. Eram hotărât să omor moartea sau să mor. Atunci a intervenit iar Dumnezeu,  prin dragostea Maicii Tereza Trei zile am plâns încontinuu.  Ea m-a luat în braţe şi mi-a spus : Adevărul nu-l vei găsi în Calcutta. Mi-a bătut pieptul peste inimă şi mi-a arătat că acolo voi găsi adevărul.  Dar nu trebuie să caut ce este adevărul !   Ci să caut Cine este adevărul. Este  o persoană. Este Hristos. Aceste cuvinte mi le spunea Maica Teraza, care era creştină şi nu puteam să primesc adevărul, din cauza experienţei din adolescenţă.  Krishna spunea că a venit să-i distrugă pe păcătoşi, iar eu eram un păcătos.  Aşa că am plecat în Tibet şi am fost călugăr budist timp de 3 ani şi jumatate.
Suferim  mult de la gândurile care ne vin. Trei sunt duşmanii noştri în lume : firea căzută, care ascultă sugestiile demonice ; demonii şi obişnuinţele păcătoase. Încercaţi şi vedeţi cât de greu este să renunţi la obişnuinţele tale : cafeaua, citirea ziarelor, televizorul etc. Am plecat în Tailanda. Acolo maestrul meu mi-a spus că soluţia este să nu gândeşti. Dacă 6 minute nu gândeşti eşti în Nirvana ! Ce este Nirvana ? Ei spun că este asemenea Paradisului, dar eu vă spun că Nirvana este iadul.  
Nici în ezoterism nu se ascunde nimic bun Priviţi la icoana lui Hristos, pe care scrie : Eu sunt ! În timp ce Buddha spune : Eu sunt nefiinţa. Nu te poţi întoarce la nefiinţă. Mi-au trebuit trei ani şi jumătate să aflu  asta. Am văzut demoni, am experimentat golul.
Dumnezeul nostru  ne cheamă să ne umplem de Duhul Sfânt, de har !
Nu-mi mai rămăsese nicio religie !!! Am aflat ocultismul în America de Sud Acolo am fost prins de soldaţi şi urma să fiu împuşcat. Eram bătut, plin de sânge. A douăzeci şi patra oară mă întâlneam cu moartea. În ultima secundă de viaţă am strigat : Doamne, dacă Tu eşti viaţa, acum salvează-mă ! Şi dă-mi  o dovadă palpabilă  că Tu eşti Dumnezeul adevărat – altfel prefer să mor ! »
Şi am primit dovada ! M-am întors în Europa. Creştinii au spus: Hristos te-a salvat Dar nu-L vezi pentru că eşti  plin de demoni. Mi-au făcut două exorcisme Tot nu-L vedeam. Şi atunci mi-a spus  preotul că pot să iau legătura cu Hristos. "Da ? Unde ? La telefon ? Daţi-mi numărul !". A zis 333 : Ieremia 3, 33 : « Strigă- Mă în necazul tău şi Eu te voi salva ! ». Prin rugăciune poţi să iei legătura cu Dumnezeu. Dar eu nu ştiu să mă rog ! Spune adevărul : asta înseamnă să te rogi.
M-am rugat : Doamne, dacă exişti înseamnă că mă cunoşti. Ştii că nu cred în Tine. Facem un târg : Dacă-mi vorbeşti, promit să cred în Tine ! Dar să fiu sigur că Tu îmi vorbeşti ! »
Cu tine a vorbit Hristos ? Poate cu papa, sau cu episcopul, dar cum o să vorbească cu mine, Klaus ?  Şi totuşi, mi-a vorbit. Eram în biserică la Laussane, am intrat mai mult pentru că zărisem nişte fete frumoase. Cum, nu sunt doar bătrâne în biserică ? Am încremenit: erau vreo 3000 de persoane. A sosit momentul comuniunii euharistice, o femeie de lângă mine mă îndemna să merg şi eu. I-am spus că nu cred şi a tăcut. Credeam că eu am dreptul să decid. Apoi am simţit că Hristos trebuie să decidă cui îi dă Trupul şi Sângele Său. Să mă duc, să nu mă duc? Şi L-am întrebat în cele din urmă. “Da, vino! Ţi-am iertat toate!” Nu era un gând al meu. Am auzit tare, clar o voce.  În acel moment am simţit aşa o dragoste încât nu se poate exprima. Dar am auzit şi un şuier prelung deasupra mea şi  am fugit din biserică. Afară am fost străfulgerat, ca tăiat în două de o sabie şi am leşinat. Fusese un atac demonic!
Şi de douăzeci şi cinci de ani dragostea aceea nu mă mai părăseşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu